Consideramos a escola e os centros educativos como lugares equitativos, sen desigualdade nin discriminación para garantir a aprendizaxe.
Páginas
▼
martes, 29 de marzo de 2022
Dani contra o medo
Dani representa a todos os nenos/as que na súa etapa de crecemento e madurez deben enfrentarse ós medos máis comúns da infancia.
A través dunha serie de escenas divertidas e representativas, os máis pequenos terán a oportunidade de expresar e plasmar os seus propios medos e, o mesmo que Dani, poder superalos
sábado, 26 de marzo de 2022
viernes, 25 de marzo de 2022
"Se resolvemos todos os problemas dos nosos fillos/as, nós somos o problema
Como di a psicóloga Begoña Ibarrola "aos nosos fillos/as non lles podemos quitar as pedras do camiño para que non tropecen, témoslles que ensinar a, saltalas". Non o esquezamos.
Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos
Hoxe tivemos a posibilidade de escoitar unha charla informativa sobre a seguinte temática: Violencia de Xénero. A charla foi impartida por unha persona experta das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado. Estivo dirixida ao alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria.
martes, 22 de marzo de 2022
Dani quere ser maior
Dani acostumouse a que os adultos lle fagan todo, pero esto non lle gusta tanto como pensaba. Cres que se atreverá a ser máis independente? Queres axudalo? Seguro que ti tamén o acadas! Os nenos/as viven un momento máxico, que é cando descubren que eles/as poden facer as cousas. Trátase dunha fase moi especial que debemos aproveitar para facer que se sintan capaces. O desexo natural dos pais/nais é que os seus fillos/as sexan felices e teñan unha boa autoestima. Porén , non sempre somos conscientes de que está na nosa man facer moito para que se desenvolvan correctamente e sexan unhos nenos/as seguros, ou todo o contrario.
lunes, 21 de marzo de 2022
Cales son os nosos dereitos?
Entender o que está pasando no mundo non soamente é cousa de adultos. Os nenos/as tamén son conscientes do que ven na televisión e do que escoitan falar a súa familia, por eso, facer que entendan as claves dalgúns problemas é unha maneira de ensinarlles a diversidade do mundo e facer que forxen unha opinión ao respecto.
jueves, 17 de marzo de 2022
Programa de economía de fichas
Os programas de “economía de puntos” axudan a modificar as conductas dos nenos/as, encamiñando estas na dirección axeitada mediante a entrega de puntos ao neno/a polas súas achegas (que posteriormente cambiará por recompensas).
O programa de economía de fichas, sería un programa de reforzo positivo, xa que se adquire un premio desexable mediante as conductas positivas. Para iso o ideal é plantexar unha serie de conductas polas que o alumno/a recibirá recompensa en puntos (ir para a cama, tratar ós compañeiros/as con respecto…).
miércoles, 16 de marzo de 2022
martes, 15 de marzo de 2022
Dani quere mandar
Dani quere facer o que lle apetece, comer o que quere e non fai caso ós adultos. Alguna vez portácheste mal? Queres comprender cales son as normas máis importantes para portarse ben?
viernes, 11 de marzo de 2022
O circo das bolboretas
Este maravilloso corto, de tan soamente vinte minutos, fala de aprender a respectar e a ser inclusivos, xa que todos os seres humanos esconden un mundo de potencialidades e capacidades.
jueves, 10 de marzo de 2022
Plan Director para a convivencia e a mellora da seguridade nos centros educativos e nos seus contornos
Hoxe tivemos a posibilidade de escoitar unha charla informativa sobre a seguinte temática:Drogas e alcol. A charla foi impartida por unha persoa experta das Forzas e Corpos de Seguridade do Estado. Estivo dirixida ao alumnado de quinto e sexto de Educación Primaria.
lunes, 7 de marzo de 2022
O neno que non quería ser azul e a nena que non quería ser rosa
A Celestino obsequianlle con avións azuis, dorme nunha cama azul e xoga ao fútbol con pelotas azuis. Todo o mundo dille que é o máis azul de todos os nenos e que se casará coa máis rosa de todas as nenas, como debe ser! Pero e se el non quere soamente un mundo azul, e a princesa dos seus soños non é rosa?
Un grito á liberdade dos nenos/as. Que os patróns de xénero da sociedade non aplaquen a súa creatividade e a súa personalidade. Non hai xogos de nenos e xogos de nenas, hai cousas que gustan e cousas que non.
"As lentes violeta" son unhas lentes que nos permitirá mirar o mundo cunha mirada crítica e dese xeito acabar cos estereotipos de xénero, analizar situacións inxustas e de desventaxa entre homes e mulleres que doutra forma poderían pasar desapercibidas.











